Oφείλουμε μια συγγνώμη από τα συμπαθή γουρούνια, (που τόσα παθαίνουν από εμάς), επειδή τα παρομοιάσαμε με κάποιους των οποίων το θράσος και η αμορφωσιά, αποκαλύπτουν πως μόνο του το "γιατριλίκι" και "καθηγητιλίκι" δεν σε κάνει άνθρωπο.
Αξίζει αυτή η αναφορά ως ελάχιστο επιτίμιο της συμπεριφοράς τους. Είναι όμως και άριστο αγχολυτικό και αντικαταθλιπτικό.
Άσε που μπορεί να κριθεί ατιμώρητη, ένεκα προηγουμένης αχαρακτήριστης συμπεριφοράς των ιδίων, " από δικαιολογημένη αγανάκτηση" που λέγανε παλιότερα. Είναι η ελεγχόμενη αγανάκτηση που σε περιορίζει στα λόγια, αντί για ένα γερό ξύλο.
Αυτοί, παρακαλώ, παριστάνουν τους γιατρούς!
Ο ρόλος, όμως, των ιατρών διέπεται από τις θεμελιώδεις αρχές του Ν. 3418/ 2005,"Κώδικας Ιατρικής Δεοντολογίας", τον οποίο ουδέποτε πληροφορήθηκαν για έναν και μόνο λόγο: Γιατί...δεν διαβάζουν!
Εννοείται ούτε την Ιατρική τους, πλην των φυλλαδίων που συνοδεύουν τα φάρμακα, "εν ακράτω συνόψει".
Αυτοί σφυροκοπούν τον κόσμο. Λακέδες με ύφος ημίθεου που απαντάται κυρίως σε κοινωνικά αστοιχείωτους, ειρωνικό που απαντάται σε αγενείς και πρόχειρο που απαντάται σε αδιάβαστους.
Απειλούν, ξιφουλκούν, κατατροπώνουν τους πολίτες η τους συναδέλφους τους, αφού προηγουμένως έχουν εξασφαλίσει τον μέγα μονόλογο!
Δεν θα αναφερθούμε σε ονόματα από γνήσια άπωση και αηδία. Οι ίδιο δύνανται να αναγνωρίσουν εαυτούς.
Ένας τούτων, μέλος μιας διαβόητης επιτροπής, έφτασε στο σημείο να παραδεχτεί ότι τα εμβόλια είναι καινούρια και ήταν αδύνατον να γνωρίζουν (ο ίδιος και η παρέα του) τις παρενέργειες τους. Δηλαδή ομολόγησε πως οι πολίτες έχουν μετατραπεί σε ινδικά χοιρίδια!
Δεν γνωρίζουν οι κύριοι και όμως προτρέπουν τον πληθυσμό να γίνει πειραματόζωα!
Ο γιατρός, όμως, οφείλει να σέβεται τον "Δεκάλογο της Νυρεμβέργης".
- Κανών πρώτος. "Η εθελοντική συναίνεση του εξεταζομένου είναι απολύτως απαραίτητη"
- κανών δεύτερος. "Το πείραμα πρέπει να είναι τέτοιο που να παράγει καρποφόρα αποτελέσματα για το καλό της κοινωνίας, απροσέγγιστο μέσω άλλων μεθόδων, μέσον μελέτης και όχι τυχαίο και περιττό"
- Κανών πέμπτος. "Δεν πρέπει να γίνεται πείραμα όταν υπάρχει εκ των προτέρων υποψία θανάτου ή τραυματισμού. ...." Κι όταν συμβαίνει να σταματά.
Άλλοι, γαλάζιοι ή "κόκκινοι" , οι πλέον κυνικοί και αναιδείς, επιμένουν να γίνουν τα εμβόλια υποχρεωτικά. Άλλος, παχουλός, που χαχανίζει σαν "σερσέμης" (χάχας), πρόσβαλε μια γιαγιούλα, που φοβόταν το εμβόλιο. Της θύμισε ότι σε 30 χρόνια δεν θα ζει για να φοβάται. Αυτός, ειδικά, είναι και καθηγητής πανεπιστημίου!
Ίσως να λέγαμε στον επιφανή γελοίο πως η ηλικιωμένη θα μπορούσε να είναι μάνα του. Η το χειρότερο για την αφεντιά του, να ήταν, ας πούμε, η μάνα μου! Τότε θα πήγαινε στο νοσοκομείο του με άλλη ιδιότητα κι όχι με εκείνη του γιατρού.
Ένας δε τρίτος "άριστος" κι ετούτος είπε: "Ας αποφασίσουν λοιπόν ( εννοεί οι πολίτες) τι θέλουν να γίνουν. Πειραματόζωα ενός επιθετικού κορωνοϊού που σκοτώνει ή πειραματόζωα της επίσημης επιστήμης".
Κατά την καθαρή, λοιπόν, άποψη αυτού του χοίρου, ο πολίτης θα πρέπει να είναι πάντα ένα "ινδικό χοιρίδιο"!
(Παλαιότερο άρθρο αναγκαίο ακόμη για όσα από το φθινόπωρο ετοιμάζουν, με τη βοήθεια πάλι των γνωστών πεινασμένων τσακαλιών με τις άσπρες ρόμπες)
Νίκος Αγαμέμνων Καραβέλος