Χορχε Γκλας: "Με έχουν βάλει φυλακή από εκδίκηση και μίσος"

Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2019

Ο πρώην αντιπρόεδρος του Ισημερινού, Χόρχε Γκλας, εξέδωσε ένα κείμενο την Κυριακή στο οποίο επιβεβαιώνει την πολιτική δίωξη εναντίον του και ευχαριστεί το λαό για τις χειρονομίες αλληλεγγύης που εκδηλώθηκαν στην "Πορεία Αγανάκτησης" που πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο.

"Με έχουν κατηγορήσει για τα πάντα, σήμερα 9 στους 10 πολίτες του Εκουαδόρ δεν πιστεύουν στη δικαιοσύνη. Δεν έχουν καταφέρει να αποδείξουν τίποτα, ούτε θα το κάνουν ποτέ, επειδή είμαστε άνθρωποι τίμιοι", υπερασπίστηκε τον εαυτό του ο πολιτικός ηγέτης της Επανάστασης Πολιτών (Revolución Ciudadana).

Ο Γκλας προειδοποιεί ότι βρίσκεται φυλακισμένος σε αξιοθρήνητες συνθήκες, οι οποίες θέτουν την υγεία του σε υψηλό κίνδυνο. "Πιστεύετε ότι με αυτό θα σπάσετε το πνεύμα μου, αλλά επιτρέψτε μου να σας το πω κι ας μην είμαι μαζί σας: δεν θα το πετύχετε!" διαβεβαίωσε.



"Δουλεύουμε σκληρά για να τα αλλάξουμε όλα, αλλά ο σπόρος είναι εκεί ... Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, πρέπει να κρατήσουμε ζωντανή τη φλόγα της Επανάστασης Πολιτών μας που ήταν και συνεχίζει να είναι η επανάσταση της αγάπης και της εργασίας για την Πατρίδα", αναφέρει το κείμενο.

Το διάγγελμά του έρχεται μετά τη μεγάλη Πορεία Αγανάκτησης, η οποία αυτό το Σαββατοκύριακο είχε συμμετοχή εκατοντάδων πολιτών του Εκουαδόρ, ξεκινώντας από το μνημείο Ρουμινιάουι μέχρι τη φυλακή Λατακούνγκα στην επαρχία Κοτοπάξι, όπου ο Γκλας εκτίει φυλάκιση επί δύο σχεδόν έτη για υποτιθέμενα αδικήματα διαφθοράς.

"Χάρη στο οικογενειακό μου όνομα, είμαι βέβαιος ότι αυτός ο εφιάλτης θα τελειώσει πολύ νωρίτερα από ό,τι θέλουν όσοι με μισούν και θα μπορέσω να είμαι μαζί με την οικογένειά μου και μαζί σας", καταλήγει η επιστολή.

Τον Δεκέμβρη του 2017, ο Χόρχε Γκλας καταδικάστηκε σε έξι χρόνια φυλάκισης, αφού βρέθηκε ένοχος για παράνομη συμμετοχή στην υπόθεση Odebrecht, σε μια υπόθεση που καταγγέλθηκε ως παράτυπη και χωρίς αποδείξεις.



prensa-rebelde.blogspot.com
ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ