Ασύλληπτες καταγγελίες από την ΠΕΝΕΝ για το δεξαμενόπλοιο που βυθίστηκε και γέμισε πετρέλαιο τον Σαρωνικό
η ανακοίνωση της ΠΕΝΕΝ:
Τεράστια και αναπάντητα ερωτηματικά δημιουργεί η βύθιση του μικρού Δ/Ξ «ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ» της Ναυτιλιακής εταιρίας του Θ. Κουντούρη το οποίο ήταν αγκυροβολημένο στο Βόρειο τμήμα του αγκυροβολίου Πειραιά.
Το πλοίο απέπλευσε έμφορτο τις πρωινές ώρες της 10/9/2017 από τα διυλιστήρια Ασπροπύργου (ΕΛΠΕ) μεταφέροντας 2.200 μετρικούς τόνους fuel oil και 370 μετρικούς τόνους marine gas oil.
Στο πλοίο φέρονται να επέβαιναν 2 μέλη του πληρώματος σε σύνολο 11…..
Οι δύο Ναυτικοί που επέβαιναν στο πλοίο διασώθηκαν την τελευταία στιγμή από ρυμουλκό που είχε προσεγγίσει την περιοχή βύθισης του πλοίου. Να σημειωθεί ότι στην περιοχή επικρατούσαν πολύ καλές καιρικές συνθήκες.
Να υπογραμμίσουμε επίσης ότι το πλοίο ήταν κατασκευής του 1972 χωρητικότητας 3205 τόνων. Υπερήλικο το οποίο όπως αποδείχθηκε ήταν εξαιρετικά επικίνδυνο για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας ενώ σύμφωνα με διάφορες αναφορές και καταγγελίες, στο μηχανοστάσιο, εκεί όπου σημειώθηκε η εισροή υδάτων έφερε διάφορα πρόχειρα μπαλώματα με σκοπό να κλείσουν τις ανοιχτές τρύπες!!!
Επίσης η ανακοίνωση του ΥΕΝ σχετικά με την βύθιση του πλοίου έγινε μετά από 13 ώρες ενώ στην ίδια αυτή ανακοίνωση όλως περιέργως εκείνο το οποίο βγάζει μάτι είναι η βεβιασμένη αναφορά ότι όλα τα πιστοποιητικά του πλοίου είχαν ελεγχθεί και βρέθηκαν εντάξει!!
Ταυτόχρονα γεννιούνται σοβαρά ερωτηματικά όπως ότι ενώ το πλοίο ήταν φορτωμένο και έπρεπε σε αυτό να υπάρχει πλήρης επάνδρωση του πληρώματος, αντίθετα έλειπαν 9 από τα 11 μέλη του πληρώματος!!
Ταυτόχρονα οι προδιαγραφές των πλοίων αυτής της ηλικίας, σε συνδυασμό με την μεταφορά και επεξεργασία πετρελαιοειδών μέσα και γύρω από το λιμάνι του Πειραιά τα καθιστά εξαιρετικά επικίνδυνα για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και ειδικότερα για την πρόκληση θαλάσσιας ρύπανσης σε περίπτωση ναυτικού ατυχήματος.
Σε ότι αφορά την βύθιση του πλοίου αποδείχτηκε περίτρανα η ανικανότητα, η ανεπάρκεια σχεδιασμού – οργάνωσης και κυρίως των μέσων για τον περιορισμό της θαλάσσιας ρύπανσης και κατ’ επέκταση της οικολογικής καταστροφής που συντελέστηκε στην Σαλαμίνα αλλά και σε μεγάλο μέρος της ακτογραμμής του Πειραιά.
Αποτέλεσμα αυτής της ανεπάρκειας είναι το γεγονός ότι η πετρελαιοκηλίδα κατέκλυσε ακόμη και το κεντρικό τμήμα των ακτών του Πειραιά, όπως την Πειραϊκή, την Φρεατύδα κ.λπ.
Οι ευθύνες της κυβέρνησης και του ΥΕΝ σχετικά με τα αδιαμφισβήτητα προβλήματα που αφορούσαν την ασφάλεια του συγκεκριμένου πλοίου σε συνδυασμό με την πλήρη αποτυχία που σημειώθηκε στην μη επέκταση της πετρελαιοκηλίδας και της οικολογικής καταστροφής που συντελέστηκε δείχνουν για άλλη μια φορά πόσο μικρή σημασία δίνεται στην ασυδοσία των εφοπλιστών και μέσα από ανεπαρκείς και αναποτελεσματικούς ελέγχους διασφαλίζεται η χρησιμοποίηση πλοίων που αποτελούν κινητές οικολογικές βόμβες έτοιμες σε κάθε στιγμή να προκαλέσουν ανεπανόρθωτη περιβαλλοντική καταστροφή!
Ενδιαφέρον έχει και πρέπει να σημειωθεί ότι τις ημέρες της βύθισης του πλοίου και έως χθες ο Υπουργός Ε.Ν παρέμεινε ακλόνητος στο ταξίδι του στο Λονδίνο και στις συναντήσεις του με τους εκεί εκπροσώπους του εφοπλιστικού κεφαλαίου για να συζητάει μαζί τους την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεών τους και περιχαρής δήλωνε από εκεί σε ραδιοφωνικούς σταθμούς ότι «το ΥΕΝ έδρασε άμεσα και αποτελεσματικά» και ότι «έχει ελεγχθεί κατά 90 έως 95% η πετρελαιοκηλίδα» ενώ μόλις σήμερα ανακοινώθηκε ότι θα γίνει σύσκεψη με υπηρεσιακούς παράγοντες και άλλους φορείς, δηλαδή 4 μέρες μετά το τραγικό συμβάν.
Τα συμπεράσματα οφείλουν να τα βγάλουν ο λαός και οι κάτοικοι της Σαλαμίνας και του Πειραιά που ένα τριήμερο βιώνουν την δυσοσμία και την καταστροφή των ακτών τους!
Η ΠΕΝΕΝ απαιτεί να γίνει εξονυχιστικός έλεγχος από ανεξάρτητους εμπειρογνώμονες κυρίως για την κατάσταση στο πλοίο, τις συνθήκες και τα αίτια της βύθισής του καθώς και τους λόγους που ξέφυγε από κάθε έλεγχο η πετρελαιοκηλίδα η οποία προκάλεσε πρωτοφανή θαλάσσια ρύπανση και καταστροφή.
Πηγή : Real.gr
Μέχρι και τις ακτές της Γλυφάδας έφτασαν οι πετρελαιοκηλίδες του ναυαγίου του δεξαμενόπλοιου «ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ» που βρίσκεται μεταξύ της λίστας του στόλου της εταιρίας FOS Petroleum, συμφερόντων της οικογένειας Κουντούρη, με την ανησυχία των ειδικών να επικεντρώνεται στο πόσο γρήγορα θα γίνει η αποκατάσταση των περιοχών που επλήγησαν ώστε να περιοριστούν οι μόνιμες βλάβες στο οικοσύστημα.
Την ίδια στιγμή που οι κηλίδες εξαπλώνονται, η ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας επαναλαμβάνει ότι όλα καλώς ποιήθηκαν, με την αντιπολίτευση και τα ναυτεργατικά σωματεία να καταθέτουν σειρά ενστάσεων και καταγγελιών τόσο για τους χρόνους αντίδρασης του κρατικού μηχανισμού όσο και τις συνθήκες του ναυτικού ατυχήματος.
Τεράστια και αναπάντητα ερωτηματικά δημιουργεί η βύθιση του μικρού Δ/Ξ «ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ» της Ναυτιλιακής εταιρίας του Θ. Κουντούρη το οποίο ήταν αγκυροβολημένο στο Βόρειο τμήμα του αγκυροβολίου Πειραιά.
Το πλοίο απέπλευσε έμφορτο τις πρωινές ώρες της 10/9/2017 από τα διυλιστήρια Ασπροπύργου (ΕΛΠΕ) μεταφέροντας 2.200 μετρικούς τόνους fuel oil και 370 μετρικούς τόνους marine gas oil.
Στο πλοίο φέρονται να επέβαιναν 2 μέλη του πληρώματος σε σύνολο 11…..
Οι δύο Ναυτικοί που επέβαιναν στο πλοίο διασώθηκαν την τελευταία στιγμή από ρυμουλκό που είχε προσεγγίσει την περιοχή βύθισης του πλοίου. Να σημειωθεί ότι στην περιοχή επικρατούσαν πολύ καλές καιρικές συνθήκες.
Να υπογραμμίσουμε επίσης ότι το πλοίο ήταν κατασκευής του 1972 χωρητικότητας 3205 τόνων. Υπερήλικο το οποίο όπως αποδείχθηκε ήταν εξαιρετικά επικίνδυνο για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας ενώ σύμφωνα με διάφορες αναφορές και καταγγελίες, στο μηχανοστάσιο, εκεί όπου σημειώθηκε η εισροή υδάτων έφερε διάφορα πρόχειρα μπαλώματα με σκοπό να κλείσουν τις ανοιχτές τρύπες!!!
Επίσης η ανακοίνωση του ΥΕΝ σχετικά με την βύθιση του πλοίου έγινε μετά από 13 ώρες ενώ στην ίδια αυτή ανακοίνωση όλως περιέργως εκείνο το οποίο βγάζει μάτι είναι η βεβιασμένη αναφορά ότι όλα τα πιστοποιητικά του πλοίου είχαν ελεγχθεί και βρέθηκαν εντάξει!!
Ταυτόχρονα γεννιούνται σοβαρά ερωτηματικά όπως ότι ενώ το πλοίο ήταν φορτωμένο και έπρεπε σε αυτό να υπάρχει πλήρης επάνδρωση του πληρώματος, αντίθετα έλειπαν 9 από τα 11 μέλη του πληρώματος!!
Ταυτόχρονα οι προδιαγραφές των πλοίων αυτής της ηλικίας, σε συνδυασμό με την μεταφορά και επεξεργασία πετρελαιοειδών μέσα και γύρω από το λιμάνι του Πειραιά τα καθιστά εξαιρετικά επικίνδυνα για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και ειδικότερα για την πρόκληση θαλάσσιας ρύπανσης σε περίπτωση ναυτικού ατυχήματος.
Σε ότι αφορά την βύθιση του πλοίου αποδείχτηκε περίτρανα η ανικανότητα, η ανεπάρκεια σχεδιασμού – οργάνωσης και κυρίως των μέσων για τον περιορισμό της θαλάσσιας ρύπανσης και κατ’ επέκταση της οικολογικής καταστροφής που συντελέστηκε στην Σαλαμίνα αλλά και σε μεγάλο μέρος της ακτογραμμής του Πειραιά.
Αποτέλεσμα αυτής της ανεπάρκειας είναι το γεγονός ότι η πετρελαιοκηλίδα κατέκλυσε ακόμη και το κεντρικό τμήμα των ακτών του Πειραιά, όπως την Πειραϊκή, την Φρεατύδα κ.λπ.
Οι ευθύνες της κυβέρνησης και του ΥΕΝ σχετικά με τα αδιαμφισβήτητα προβλήματα που αφορούσαν την ασφάλεια του συγκεκριμένου πλοίου σε συνδυασμό με την πλήρη αποτυχία που σημειώθηκε στην μη επέκταση της πετρελαιοκηλίδας και της οικολογικής καταστροφής που συντελέστηκε δείχνουν για άλλη μια φορά πόσο μικρή σημασία δίνεται στην ασυδοσία των εφοπλιστών και μέσα από ανεπαρκείς και αναποτελεσματικούς ελέγχους διασφαλίζεται η χρησιμοποίηση πλοίων που αποτελούν κινητές οικολογικές βόμβες έτοιμες σε κάθε στιγμή να προκαλέσουν ανεπανόρθωτη περιβαλλοντική καταστροφή!
Ενδιαφέρον έχει και πρέπει να σημειωθεί ότι τις ημέρες της βύθισης του πλοίου και έως χθες ο Υπουργός Ε.Ν παρέμεινε ακλόνητος στο ταξίδι του στο Λονδίνο και στις συναντήσεις του με τους εκεί εκπροσώπους του εφοπλιστικού κεφαλαίου για να συζητάει μαζί τους την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεών τους και περιχαρής δήλωνε από εκεί σε ραδιοφωνικούς σταθμούς ότι «το ΥΕΝ έδρασε άμεσα και αποτελεσματικά» και ότι «έχει ελεγχθεί κατά 90 έως 95% η πετρελαιοκηλίδα» ενώ μόλις σήμερα ανακοινώθηκε ότι θα γίνει σύσκεψη με υπηρεσιακούς παράγοντες και άλλους φορείς, δηλαδή 4 μέρες μετά το τραγικό συμβάν.
Τα συμπεράσματα οφείλουν να τα βγάλουν ο λαός και οι κάτοικοι της Σαλαμίνας και του Πειραιά που ένα τριήμερο βιώνουν την δυσοσμία και την καταστροφή των ακτών τους!
Η ΠΕΝΕΝ απαιτεί να γίνει εξονυχιστικός έλεγχος από ανεξάρτητους εμπειρογνώμονες κυρίως για την κατάσταση στο πλοίο, τις συνθήκες και τα αίτια της βύθισής του καθώς και τους λόγους που ξέφυγε από κάθε έλεγχο η πετρελαιοκηλίδα η οποία προκάλεσε πρωτοφανή θαλάσσια ρύπανση και καταστροφή.
Πηγή : Real.gr
Έγκλημα στον Σαρωνικό: Από την Σαλαμίνα στην Γλυφάδα η ρύπανση
Μέχρι και τις ακτές της Γλυφάδας έφτασαν οι πετρελαιοκηλίδες του ναυαγίου του δεξαμενόπλοιου «ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ» που βρίσκεται μεταξύ της λίστας του στόλου της εταιρίας FOS Petroleum, συμφερόντων της οικογένειας Κουντούρη, με την ανησυχία των ειδικών να επικεντρώνεται στο πόσο γρήγορα θα γίνει η αποκατάσταση των περιοχών που επλήγησαν ώστε να περιοριστούν οι μόνιμες βλάβες στο οικοσύστημα.
Την ίδια στιγμή που οι κηλίδες εξαπλώνονται, η ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας επαναλαμβάνει ότι όλα καλώς ποιήθηκαν, με την αντιπολίτευση και τα ναυτεργατικά σωματεία να καταθέτουν σειρά ενστάσεων και καταγγελιών τόσο για τους χρόνους αντίδρασης του κρατικού μηχανισμού όσο και τις συνθήκες του ναυτικού ατυχήματος.
Οικολογικές οργανώσεις
Ανήσυχες είναι οι περιβαλλοντικές οργανώσεις και οι περιβαλλοντολόγοι, ενώ ακόμα το φαινόμενο είναι σε εξέλιξη. Αν και σύμφωνα με τις δύο μεγαλύτερες εταιρίες που ανέλαβαν τη στεγανοποίηση και τον θαλάσσιο καθαρισμό οι πρώτες εργασίες ξεκίνησαν λίγες ώρες μετά το ατύχημα, αρκετοί εκφράζουν προβληματισμούς για το ότι χάθηκε πολύτιμος χρόνος στον περιορισμό της διαρροής πετρελαίου στην αρχή, το οποίο ξέφυγε από τα πλωτά φράγματα φτάνοντας στις ακτές της Σαλαμίνας και πλέον και της Αττικής.
Οπως εξηγεί ο Τάκης Γρηγορίου, υπεύθυνος σε θέματα ενέργειας και κλιματικών αλλαγών της Greenpeace, οι επόμενες μέρες είναι καθοριστικές για το μέλλον των περιοχών. «Πρέπει άμεσα, το συντομότερο δυνατό, σε λίγες μέρες, να γίνει η ανάκτηση των πετρελαίων από τη θάλασσα και η αποκατάσταση της περιοχής. Οσο το πετρέλαιο παραμένει στη θάλασσα θα γαλακτοποιηθεί, από μαύρο θα πάρει μια καφετί απόχρωση και θα είναι εξαιρετικά δύσκολο θα απομακρυνθεί. Πρέπει άμεσα να απομακρυνθεί πριν γαλακτοποιηθεί. Οφείλει το κράτος να ξεκινήσει έναν αγώνα δρόμου», λέει στον «Ε.Τ.».
Μέχρι τη Γλυφάδα
Κάτι λιγότερο από 10 ναυτικά μίλια «ταξίδεψαν» οι μαύρες κηλίδες μαζούτ γεμίζοντας εκτός από τα ανοικτά του Πειραιά και τις ακτές του Αγίου Κοσμά και τις Γλυφάδας. «Δυστυχώς η θαλάσσια ρύπανση από τη βύθιση του δεξαμενόπλοιου “Αγία Ζώνη ΙΙ” στη Σαλαμίνα έφτασε στη Γλυφάδα μας και το πρόβλημα είναι πολύ σοβαρό, με εκτεταμένη ρύπανση και έντονη οσμή σε όλο μας το παραλιακό μέτωπο. Η μάχη είναι άνιση […] Παρακαλούμε θερμά μέχρι να αποκατασταθεί το πρόβλημα να μην προσέρχονται οι λουόμενοι στην παραλία και να σέβονται όλοι μας τις σημάνσεις της δημοτικής αστυνομίας. Ελπίδα όλων μας είναι ότι η ζημιά θα περιοριστεί το συντομότερο δυνατό. Οι ευθύνες, ωστόσο, για την καταστροφή είναι δεδομένες και πρέπει να αποδοθούν άμεσα», δήλωσε ο δήμαρχος Γλυφάδας Γιώργος Παπανικολάου.
Ο υπουργός
Σύμφωνα με τις εταιρίες απορρύπανσης, θα χρειαστούν τουλάχιστον 20 μέρες για τον καθαρισμό της περιοχής. Οπως υποστήριξε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Παναγιώτης Κουρουμπλής: «Από την πρώτη στιγμή, λοιπόν, κινητοποιήθηκε όλος ο μηχανισμός. Εδώ έχουμε ένα πρόβλημα. Υπάρχει αέρας, υπάρχει μετακίνηση μαζούτ λόγω των θαλασσίων ρευμάτων και εκεί είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα.[…] Η κηλίδα είχε περιοριστεί στη Σαλαμίνα. Δεν υπήρχε άλλο σημείο που να είχε αναφερθεί από τα μέσα που υπάρχουν για να παρακολουθούν την κίνηση. Είχαν ήδη μπει φράχτες για να μην εξαπλωθεί η ρύπανση. Φαίνεται όμως ότι, όπως λένε και οι ειδικοί, τα υπόγεια ρεύματα πήραν ένα ποσοστό και το μετακίνησαν λόγω και των καιρικών συνθηκών. Θεωρήθηκε ότι δεν υπήρχε κίνδυνος για τον Πειραιά; Δεν έγινε κάποια πρόβλεψη ότι θα πήγαινε εκεί η ρύπανση; Μετά Χριστόν είμαστε όλοι προφήτες! Η κατάσταση ήταν υπό έλεγχο από την αρχή», δήλωσε στον Real ο υπουργός από το Λονδίνο.
Πηγή : Ελεύθερος Τύπος
Τι λέει ο πλοιοκτήτης του «Αγία Ζώνη ΙΙ»
Σε άλλο πλοίο έριξε τις ευθύνες για την τεράστια οικολογική καταστροφή στον Σαρωνικό ο πλοιοκτήτης του «Αγία Ζώνη II».
Συγκεκριμένα, ο Θεόδωρος Κουντούρης σε δηλώσεις του στον τηλεοπτικό σταθμό «Ε», στο δελτίο ειδήσεων, ισχυρίστηκε ότι για την πετρελαιοκηλίδα φταίει το πλοίο που οποίο είχε προσαράξει ανοιχτά της Ίου, και την Παρασκευή ρυμουλκήθηκε στο λιμάνι του Περάματος για επισκευές.
Σε ερώτηση για το εάν το πλοίο απώλεσε όλα τα καύσιμα, απάντησε: «Όχι, το καύσιμο αν είχε φύγει, θα είχε πλημμυρίσει όλη η Ελλάδα. Έχει γίνει πάρα πολλή μεγάλη ζημιά, λυπούμαστε γι’ αυτό που έχει γίνει. Από την πρώτη στιγμή δεν σηκώσαμε τα χέρια ψηλά. Αναθέσαμε στα δυο μεγαλύτερα συνεργεία της Ελλάδας να κάνουν αυτή τη δουλειά, που είναι για τις απορρυπάνσεις».
Ταυτόχρονα, ο πλοιοκτήτης υποστήριξε ότι το απέραντο «μαύρο» στην Πειραϊκή και σχεδόν σε όλη την παραλιακή ζώνη μέχρι και τη Γλυφάδα για την ώρα δεν οφείλονται στο «Αγία Ζώνη II».
«Δεν μπορεί τώρα το πετρέλαιο που έχει πάει Σαλαμίνα να φύγει να πάει Πειραϊκή μετά, το πλοίο είναι στεγανοποιημένο από χθες το μεσημέρι», είπε.
Μάλιστα επεσήμανε: «Την Παρασκευή ήρθε άλλο πλοίο που είχε πάθει ρήγμα και το ξέρετε και ήρθε στο Πέραμα. Ήδη έγινε ρύπανση στο λιμάνι του Περάματος από το συγκεκριμένο πλοίο. Τώρα έχουν… φορτώσει όλη τη ρύπανση σε μας. Το "Blue Star Πάτμος", πέρασε ρυμουλκούμενο, το οποίο ήρθε στο Πέραμα για επισκευές. Είχε διαρροή κατά την διάρκεια της μεθόρμισής του από το νησί (σ.σ. εννοεί την Ίο) εδώ».
«Όταν αλλάζει ο καιρός… Εδώ στο λιμάνι του Πειραιά γίνονται. Υπάρχουν και άλλα πλοία που έχουν υποστεί κάποιες ζημιές και μπορεί κάποια κομμάτια ρυπάνσεως να είναι και από άλλα πλοία, δεν είναι ότι όλα είναι δικά μας. Δεν βρήκαμε τώρα έναν και τα φορτώνουμε όλα…». Ο κ. Κουντούρης, τέλος, διέψευσε την πληροφορία πως στο πλοίο δεν υπήρχε το πλήρωμα που θα έπρεπε.
Σε ερώτηση για το εάν το πλοίο απώλεσε όλα τα καύσιμα, απάντησε: «Όχι, το καύσιμο αν είχε φύγει, θα είχε πλημμυρίσει όλη η Ελλάδα. Έχει γίνει πάρα πολλή μεγάλη ζημιά, λυπούμαστε γι’ αυτό που έχει γίνει. Από την πρώτη στιγμή δεν σηκώσαμε τα χέρια ψηλά. Αναθέσαμε στα δυο μεγαλύτερα συνεργεία της Ελλάδας να κάνουν αυτή τη δουλειά, που είναι για τις απορρυπάνσεις».
Ταυτόχρονα, ο πλοιοκτήτης υποστήριξε ότι το απέραντο «μαύρο» στην Πειραϊκή και σχεδόν σε όλη την παραλιακή ζώνη μέχρι και τη Γλυφάδα για την ώρα δεν οφείλονται στο «Αγία Ζώνη II».
«Δεν μπορεί τώρα το πετρέλαιο που έχει πάει Σαλαμίνα να φύγει να πάει Πειραϊκή μετά, το πλοίο είναι στεγανοποιημένο από χθες το μεσημέρι», είπε.
Μάλιστα επεσήμανε: «Την Παρασκευή ήρθε άλλο πλοίο που είχε πάθει ρήγμα και το ξέρετε και ήρθε στο Πέραμα. Ήδη έγινε ρύπανση στο λιμάνι του Περάματος από το συγκεκριμένο πλοίο. Τώρα έχουν… φορτώσει όλη τη ρύπανση σε μας. Το "Blue Star Πάτμος", πέρασε ρυμουλκούμενο, το οποίο ήρθε στο Πέραμα για επισκευές. Είχε διαρροή κατά την διάρκεια της μεθόρμισής του από το νησί (σ.σ. εννοεί την Ίο) εδώ».
«Όταν αλλάζει ο καιρός… Εδώ στο λιμάνι του Πειραιά γίνονται. Υπάρχουν και άλλα πλοία που έχουν υποστεί κάποιες ζημιές και μπορεί κάποια κομμάτια ρυπάνσεως να είναι και από άλλα πλοία, δεν είναι ότι όλα είναι δικά μας. Δεν βρήκαμε τώρα έναν και τα φορτώνουμε όλα…». Ο κ. Κουντούρης, τέλος, διέψευσε την πληροφορία πως στο πλοίο δεν υπήρχε το πλήρωμα που θα έπρεπε.
Πηγή : newsbeast.gr