Να μην προβάλλουν καμία αντίσταση στην επέκταση των κυρώσεων της Ρωσίας μέχρι το τέλος του 2015 συμφώνησαν οι ελληνικές αρχές, σύμφωνα με το πρακτορείο Iντερφάξ, που επιβεβαιώνει το Bloomberg, επικαλούμενο πηγές της γερμανικής κυβέρνησης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η συμφωνία επιτεύχθηκε τον Μάρτιο και έτσι στη Σύνοδο Κορυφής των ηγετών της ΕΕ, τον Ιούνιο, η Ελλάδα δεν θα προβάλει κανένα βέτο στις κυρώσεις που έχει επιβάλει η ΕΕ εδώ και καιρό στη Ρωσία, ως απάντηση της ανάφλεξης στην Ουκρανία, την προσάρτηση της Κριμαίας και τις στρατιωτικές συγκρούσεις στο Donbass.
Υπενθυμίζεται ότι η Αθήνα είχε αντιδράσει λέγοντας ηχηρό «όχι» στο ενδεχόμενο συνέχισης των κυρώσεων στη Ρωσία, λίγες μόλις ημέρες μετά την άνοδό της στη διακυβέρνηση της χώρας.
