Γερμανίδα γιατρός καταγγέλλει το εμπόριο τρόμου της θεραπευτικής δικτατορίας

Δευτέρα 8 Ιουνίου 2020


 Η Γιατρός Katrin Kord από το Oldenburg της Γερμανίας απευθύνεται στους συμπολίτες της με μια ομιλία σχετικά με τον κορωνοϊό και τη διαχείρισή του από την εξουσία.

---------

Αγαπητοί συμπολίτες μου, είμαι ευγνώμων που μπορώ και βρίσκομαι σήμερα εδώ .
Ονομάζομαι Κατριν Κορμπ, έχω τρία παιδιά και εργάζομαι ως γιατρός εδώ στο Όλντερμπεργκ.

Βρίσκομαι εδώ διότι νιώθω ότι είμαι υπεύθυνη για την υγεία των ασθενών μου, των παιδιών μου και του εαυτού μου.
Βρίσκομαι εδώ διότι είμαι εξοργισμένη με τις συνεχείς επιθέσεις με φόβο, σε μία προσπάθεια να αποκτήσουν μεγαλύτερο έλεγχο της ανθρωπότητας.

Δεν είμαι σίγουρη για το τι ακριβώς συμβαίνει, αλλά είμαι σίγουρη πως έχει να κάνει με χρήματα και εξουσία.

Κατ' αρχάς, αναγνωρίζω μία αρχή. Και αυτή είναι το υγειονομικό μας σύστημα, το οποίο δυστυχώς ευθύνεται για την εξάπλωση του φόβου προκειμένου να κερδίσει χρήματα.
 Αυτός ο φόβος, υπάρχει και στις δύο πλευρές. Τόσο στην πλευρά του γιατρού, όσο και στην πλευρά του ασθενούς.

Υπάρχουν κατευθυντήριες γραμμές τις οποίες ως γιατρός πρέπει να ακολουθώ, αλλά ποιος δίνει αυτές τις εντολές;
Υπάρχουν 25 διαφορετικοί συντάκτες εντολών, εκ των οποίων οι 19 χρηματοδοτούνται από μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες. Ονομάζονται "συμβουλευτικές αμοιβές".
Αυτές οι κατευθυντήριες γραμμές αποδίδουν πολλά λεφτά. Εάν δεν ακολουθήσω αυτές τις εντολές και η κατάσταση της υγείας των ασθενών μου χειροτερέψει για τον οποιονδήποτε λόγο, τότε με καθιστούν υπεύθυνη.

Καλλιεργούν το φόβο, ώστε να αναγκάζομαι να λειτουργώ ενάντια στις αρχές του επαγγέλματός μου. Οι ασθενείς είναι επίσης τρομοκρατημένοι: "εάν δεν πάρεις αυτά τα χάπια θα πεθάνεις". "Δεν είσαι σε θέση να γνωρίζεις τι είναι καλύτερο για τον εαυτό σου, συνεπώς δεν υπάρχει περιθώριο συζήτησης επ' αυτού".
Ως εκ τούτου, ο φόβος στους ασθενείς αυξάνεται, μέρα με την ημέρα, και κάπως έτσι βγαίνει το χρήμα.

Εξ' αρχής, αυτής της κρίσης του κορωνοϊού, συντηρούν ένα κλίμα τρομοκρατίας. Οι κυβερνήσεις μας λένε πως πρόκειται για έναν ιό τόσο θανατηφόρο, εξαιτίας του οποίου θα πεθάνουν εκατομμύρια εάν δε σας προστατεύσουμε. Γνωρίζουμε το τι είναι καλό για εσάς, διότι έχουμε τους ειδικούς. Αναγκαζόμαστε να σας απομονώσουμε, να σας πάρουμε όλα τα δικαιώματα και να σας φιμώσουμε. Αλλά όλα αυτά τα κάνουμε για το καλό σας. Σας τρομοκρατούμε καθημερινά με τρομερές αναφορές, τις οποίες δεν τολμάτε καν να διερευνήσετε.

Το "επιχείρημα" των αρχών είναι: "μόνο όταν βρεθεί το εμβόλιο θα επιστρέψουμε στην κανονικότητα".

Αυτή την εβδομάδα η κυρία Βον Ντεν Λέιεν (Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής) συγκέντρωσε 7,4 δις για την εξεύρεση και διανομή του εμβολίου. Η Γερμανία έδωσε 525 εκατομμύρια ευρώ.
Συνήθως η ανάπτυξη ενός τέτοιου  εμβολίου παίρνει χρόνια. Καθώς χρειάζονται τεστ ασφαλείας. Αυτή η μορφή ιού, της οικογένειας των κορωνοϊών, ανακαλύφτηκε μόλις πριν έξι μήνες αλλά τα πειράματα με το mRNA ήδη δοκιμάζονται σε ανθρώπους.

Δε χρειάζεται να είναι κανείς γιατρός για να υποψιαστεί ότι κάτι δεν πάει καλά.

Δεν θα εμβολιαστώ, ούτε τα παιδιά μου, και συνιστώ σε όλους τους ασθενείς μου να μην εμβολιαστούν.

Η Παράγραφος 2 του Συντάγματος δεν προσδιορίζει το δικαίωμα στην υγεία αλλά το δικαίωμα στη σωματική ακεραιότητα. Έχει μεγάλη διαφορά! Συνεπώς δεν υπάρχει δικαίωμα στην υγεία.
Το να αρρωσταίνουμε είναι μέρος της φύσης μας αλλά αυτό δε δίνει το δικαίωμα στον οποιονδήποτε να μας προκαλεί κακό με ένα αμφιλεγόμενο εμβόλιο. Εμείς θα την πληρώσουμε.

Ήδη πληρώνουμε το κόστος, τόσο από επιστημονικής πλευράς όσο και κοινωνικής, εξαιτίας της καραντίνας. Οι φόροι μας εκεί πάνε. Και η εύρεση εμβολίου πληρώνεται από τους φόρους που εμείς πληρώνουμε. Ήδη 525 εκατομμύρια ευρώ, γερμανικοί φόροι και αυτά είναι μόνο η αρχή.

Τα χρήματα που προκύπτουν από φορολογία, θέλουμε να δαπανηθούν για άλλους σκοπούς.
Για καλύτερη εκπαίδευση για τα παιδιά μας, για ανάπτυξη νέων τεχνολογιών για το περιβάλλον. Για καλύτερους μισθούς σε επαγγέλματα ζωτικής σημασίας. Για τους πρόσφυγες πολέμου. Για αθλητισμό, κουλτούρα κτλ. Η λίστα είναι ατέλειωτη.
Με λίγα λόγια, για πράγματα που μας κάνουν και μας κρατούν υγιείς. Αλλά βλέπετε, αυτές οι δραστηριότητες δεν αποφέρουν χρήμα.

Είμαστε εν μέσω μιάς κρίσης. Αλλά πως βγαίνουμε από αυτήν; Αν νικήσουμε τον φόβο, θα βγούμε από αυτή την κρίση. 

Οι άνθρωποι που μπορούν να σκεφτούν γα τους εαυτούς τους, αυτοί που είναι δημιουργικοί και αυτοί που παίρνουν τις ευθύνες που τους αναλογούν, αυτοί που προσέχουν την υγεία τους και την υγεία όλου του κόσμου, άνθρωποι που είναι αισιόδοξοι, που έχουν φίλους, αυτοί που απολαμβάνουν τη ζωή, δεν αρρωσταίνουν εύκολα.
Αλλά κι αν αρρωστήσουν, συμφιλιώνονται με τον θάνατο. Γνωρίζουν πως αυτή η ζωή έχει τέλος και έχουν κάνει ειρήνη με αυτή τη σκέψη. Δεν μπορείτε να τρομοκρατήσετε τέτοιους ανθρώπους. Δεν έχετε εξουσία επάνω σε αυτούς τους ανθρώπους.

Αυτό το σώμα είναι δανεικό και κάποια ημέρα θα πρέπει να το επιστρέψω. Αλλά για όσο ζω μέσα σε αυτό το κορμί, για όσο αισθάνομαι, σκέφτομαι και πράττω...θα συνεχίσει να είναι το δικό μου κορμί. Εγώ είμαι υπεύθυνη για αυτό το κορμί και κανείς άλλος. Το δικό μου κορμί, το οποίο το φροντίζω όπως πιστεύω πως είναι το πρέπον.

Δεν επιθυμώ να γυρίσω στην παλιά κανονικότητα. Εύχομαι για μια νέα καλύτερη κανονικότητα.
Με ελεύθερους και αυτοπροσδιορισμένους ανθρώπους, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για τους εαυτούς τους.
 Πιστεύω πως εδώ σήμερα πολλοί από εμάς ευχόμαστε το ίδιο. Αυτό μου δίνει ελπίδα και για αυτό σας ευχαριστώ.
facebook.com/jiannis.sirios
ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ