Ο τέως Μεσογαίας Αγαθόνικος (είχε διοριστεί από την εκκλησιαστική Χούντα Ιωαννίδη), πρώην στρατιωτικός παπάς (υπολοχαγός) του κολαστηρίου της Μακρονήσου (1951-1953), απόφοιτος της κακόφημης Ιερατικής Σχολής Κορίνθου, στέφει το διάδοχό του Νίκο Χατζηνικολάου
Μητρόπολη Μεσογαίας είναι νομίζω η πρώτη (21.11.2011), που ευλόγησε τους Σατανιστές της χιτλερικής συμμορίας των μαχαιροβγαλτών της Χ.Α. η οποία καθοδηγείται από το ηγετικό ζεύγος της «φορολογικής φωλίτσας» του ροζ-Hotel New Dream, όταν αυτή μεγάλωσε ως κόμμα και έκρινε πως έπρεπε να κρύψει στο ντουλάπι τους ύμνους της στον Εωσφόρο και τις ορεινές νυχτερινές τελετουργίες των Ηλιοστασίων, όχι όμως να σταματήσει και τις δολοφονικές της επιθέσεις. Στην σχετική τελετή που έγινε στα γραφεία του Τάγματος Εφόδου της Λούτσας, πήραν μέρος 4 ιερείς της Μητρόπολης, αριθμός πολύ μεγάλος και όχι συνήθης, που δείχνει ιδιαίτερους αμφίδρομους δεσμούς. Το είχαμε καταγγείλει: («Η Εκκλησία ευλογεί τη Χρυσή Αυγή»). Σε λιγότερο από δυο χρόνια μετά είχαμε «Τρεις συλλήψεις Χρυσαυγιτών στη Λούτσα» (‘Πρ.Θέμα’-29.9.2013): «…τρεις άνδρες ηλικίας 29, 40 και 43 ετών. .. κατασχέθηκαν εννέα κράνη, εβδομήντα κοντάρια – μερικά καλυμμένα με ελληνικές σημαίες- και έντεκα ασπίδες. ..στην κατοχή του ενός βρέθηκε ένα πτυσσόμενο γκλομπ». Το ανοσιούργημα επαναλήφθηκε με αγιασμό των γραφείων της «Σποράς των νικημένων του ‘45» Αναβύσσου στις 2.7.2012. Κι εδώ ένα χρόνο μετά: «Η Τ.Ο. της Χρυσής Αυγής στην Ανάβυσσο έκλεισε ύστερα από αναφορές ότι ορισμένα μέλη της προχωρούσαν σε εκβιάσεις καταστηματαρχών και σε άλλες παράνομες ενέργειες στην περιοχή…» (ΒΗΜΑ, Λαμπρόπουλος Βασίλης Γ., 26/09/2013 05:45). Τέλος στις 2.9. η οργάνωση Σαρωνικού συμμετείχε στην λιτανεία του Αγ. Φανούρη Κορωπίου, φωτογραφιζόμενη μάλιστα με έναν ιερέα. Με τέτοια και με πολλά ακόμη προσόντα, δεν είναι παράξενο που τον μητροπολίτη κολάκεψε δημόσια ο επιρρεπέστατος σε παρά φύσιν πολιτικές σχέσεις Τσίπρας, χωρίς να διαμαρτυρηθεί ούτε ένας από τους ανατροπείς του ενιαίου τότε κόμματός του («Μητροπολίτης Κερατέας: Φαρισαϊσμός και Φονταμενταλισμός», «Ερωτήματα για τον κ. Αλ.Τσίπρα»-16.2.2011). Το επισημαίνω γιατί η υποκρισία των «αγανακτισμένων» Λαφαζαναραίων ξεπερνά και αυτή των μητροπολιτών.
Ο μητροπολίτης κ.Νίκος μένει στο μεγάλο και επιβλητικό Μέγαρο στα Σπάτα, ενώ λίγα χιλιόμετρα πιο πέρα ζουν μέσα στα σκουπίδια τσιγγανάκια, που δεν πάνε ούτε σχολείο. Ο κ. Νίκος όμως, δήλωνε στην ενθρόνισή του: «Πώς…να ταυτιστώ με την πολυτελή αμφίεση, που παραπέμπει στη ζωή των βυζαντινών αυτοκρατόρων;…Η αρχιεροσύνη,…ήταν κάτι που .. καθόλου δεν επιθυμούσα….Λέξεις όπως μισθός, .. τιμητικές διακρίσεις κλπ … θα ήθελα να παραμείνουν ξένες προς το λεξιλόγιο της προσωπικής μου πολιτείας…ο ιερέας πρέπει να είναι ο φτωχότερος από τους πιστούς και ο επίσκοπος ο φτωχότερος από τους ιερείς. ….το δεύτερο όμως, αποτελεί για μένα αδιαπραγμάτευτο όρο και απαράβατο στόχο ζωής. Δεν θα ήθελα να πληρώνομαι». Τώρα λέει πως θέλει να φύγει φτωχός από τον κόσμο αυτό. «Θα ήθελα όταν πεθάνω να βρουν τη Μητρόπολη άδεια». Το είχε δηλώσει αυτό στην Παναγία Ελεούσα Λεγραινών Σουνίου (8.9.2014), στην περιοχή δηλαδή που γράφτηκε ότι δρούσε στους κόλπους της νεολαίας ο θρασύτατος παιδόφιλος παπάς του. Αυτός ο ανισόρροπος άνθρωπος, που έστελνε σε 14χρονο αγόρι γυμνές του φωτογραφίες, δεν ήταν ο μόνος ιερέας της Μητρόπολης του κ.Νίκου, που συνελήφθη να αλληλογραφεί με απρεπή τρόπο με νεαρό. Ευτυχώς το παιδί είχε πατέρα και μάνα και δεν ζούσε σε ίδρυμα. Εδώ κάθε τίμιος άνθρωπος να προβληματιστεί και να σκεφτεί λιγάκι και κάθε παιδάκι που δεν έχει που την κεφαλή κλίνη.
Ένα δεύτερο και μάλλον πολύπλοκο σεξουαλικό κρούσμα αλληλογραφίας ιερέα με νεαρό μέσω facebook, είχε προηγηθεί στην ίδια Μητρόπολη στη Ραφήνα («Ναζισμός, θρησκεία και οικογένεια», «Ανομολόγητα πάθη στη Μητρόπολη Μεσογαίας», 17.9.2013): «..Στις 8.9.2012 στον εσπερινό της γιορτής της, οι παλληκαράδες της εγκληματικής οργάνωσης επιτέθηκαν σε νόμιμους μικροπωλητές μετανάστες. Μετά οι οπαδοί του Εωσφόρου πήγαν να προσευχηθούν στην εκκλησία, πλάι στον ευσεβή δήμαρχο της ΝΔ κ.Χριστόπουλο και στον ιερέα Γεώργιο Κωνσταντακόπουλο, κάτω από το ωμοφόριο του δεσπότη κ.Νίκου Χατζηνικολάου, απολογητή του Εφραίμ Βατοπεδινού…Η οργή του δημάρχου της Ραφήνας … ο ιερέας σε συνομιλία που είχε με τον νεαρό στο facebook εμφανίζεται ως «δάσκαλος του φλερτ» και τον συμβουλεύει πώς να «ψήνει» καταστάσεις…’Σύμφωνα με πληροφορίες, ο παπάς μετακόμισε σε μεγάλο νησί των Δωδεκανήσων, ενώ, παρά το ότι τέθηκε σε αργία έξι μηνών από την Εκκλησία της Ελλάδος, συνεχίζει να λειτουργεί σε άλλον ιερό ναό!’ (Star, 8.9.2013 – 22.16)….. ». Μια τρίτη περίπτωση αλληλογραφίας ιερέα, που κατοικούσε στα εδάφη του κ.Νίκου, με νεαρούς μέσω facebook, ήταν του αρχιμανδρίτη Ιερόθεου που ζούσε στον Γέρακα (αλλά εφημέρευε στην Πεντέλη), και δολοφονήθηκε άγρια φέτος το Φλεβάρη από τους δυο Πακιστανούς, με τους οποίους αλληλογραφούσε επί μεταναστευτικών ζητημάτων.
Με την ευκαιρία να θυμηθούμε μια σαδιστική ομαδική παιδεραστία σε βάρος απροστάτευτου κοριτσιού, μέσα στο ναό, που είχε συμβεί στα Λιόσια (επί το ελληνικότερο, Ίλιο) όταν Τοποτηρητής ήταν ο κ.Νίκος, στο πόδι του ροζ αρχικλέφτη Παντελεήμονα, που είχε τότε τεθεί σε αργία (χρόνια μετά-το 2014, κηδεύτηκε τιμητικά από Αρχιερείς ως εν ενεργεία Αρχιερέας) («Θα καθαιρέσει ο δεσπότης NASAς τον παιδεραστή παπά; [2]» «H Εκκλησία θα αποζημιώσει το θύμα;»-1.3.2010). Ο κ.Νίκος επισκέφτηκε τον προφυλακισμένο ιερωμένο, αλλά δεν γράφτηκε πως νοιάστηκε και για το κοριτσάκι. Έτσι αντιμετωπίζει κλασσικά τα θέματα αυτά η κρατική Εκκλησία και να σημειώσω εδώ πως ο αιδεσιμότατος Σωτήριος του Ιλίου, όπως και όσιος Θεόκλητος των Αχαρνών, καταδικάστηκαν σε πολύχρονη φυλάκιση, παρά τα πούλμαν με συμπαραστάτες ενορίτες που επιστράτευσαν στη δίκη οι συνεφημέριοι του πρώτου, αλλά η Εκκλησία (που έκρυβε από Μητρόπολη σε Μητρόπολη τον δεύτερο) δεν ανακοίνωσε ποτέ κάποια εκκλησιαστική καταδίκη τους, δημιουργώντας την υποψία πως δεν ασχολήθηκε μαζί τους, όπως ακριβώς έχει κάνει και με τον διαβόητο Γιοσάκη της Μητρόπολης Αττικής (“25 χρόνια κάθειρξη για τον παιδεραστή αρχιμανδρίτη Αχαρνών” (27.11.2013-acharnes news). “Γνώριζαν αλλά σιωπούσαν. Ενήμερος για τις «επιθυμίες» του Αρχιμανδρίτη, προκύπτει ότι ήταν ο Μητροπολίτης Ιλίου και Αχαρνών, κ. Αθηναγόρας…”.
Αυτή η συστηματική αθλιότητα της Ορθόδοξης Εκκλησίας να προστατεύει την ιερή παιδεραστία, φτάνει μέχρι του σημείου να καταντούν επίσκοποί της να μνημονεύουν δημόσια με τιμή τον παιδεραστή επίσκοπο («Οι δεσποτάδες θεωρούν την ιερή παιδεραστία δικαίωμά τους;»-30.12.2016. «…Το τι έκανε στο ορφανοτροφείο Καλύμνου ο άγιος Νεκτάριος το δημοσίευσε το «Πρώτο Θέμα» με δυο ρεπορτάζ που ξεκινούσαν από την πρώτη σελίδα…Αναρωτιέμαι πόσο θράσος διαθέτει ο βοηθός επίσκοπος κ. Κατές, για να αναφέρεται δημόσια τιμητικά σε μια ιερή του στιγμή σε κάποιον κακούργο ρασοφόρο, μέσα σε ιερό χώρο, όπου όλοι οι παριστάμενοι γνωρίζουν το ποιόν του, αλλά βεβαίως διαθέτουν τη συλλογική ανοχή και υποκρισία των μικρών μας χριστιανικών κοινωνιών αλλά και της χώρας όλης).
Αυτό δεν είναι έθιμο μόνο της κρατικής Εκκλησίας, το εφαρμόζει και η ελληνική Αρχιεπισκοπή των ΗΠΑ, που όμως έχει βρει άγρια τον μπελά της, από την αμερικανική Δικαιοσύνη, που δεν αστειεύεται όπως συμβαίνει στα Ορθόδοξα Βαλκάνια, όπως π.χ. στη Σερβία, που οι παιδεραστές Ορθόδοξοι επίσκοποι, δεν παθαίνουν τίποτα (“Serbian Church Accused of Sex Abuse Cover-up: Balkan Insight” (1.11.2010).
5.10.2016: Ο Μεσογαίας (με γυρισμένη την πλάτη στο φακό), μαζί με τους Λαμίας, Σπάρτης, Αθηνών, όλοι τους με έμπρακτα δηλωμένη συμπάθεια στη Χ.Α., που όπως και η Εκκλησία, έχει κάποιες μικροϋποθέσεις παιδεραστίας («Καταγγελίες παιδεραστίας Χρυσαυγιτών»), σε σύσκεψη κορυφής με τον αρμόδιο υπουργό Φαλλών και Αμύνης, στο Υπ.Παιδείας. Αμέσως μετά ο κ.Φίλης κατήγγειλε ως ψεύτη (όπως κι ο Γλέζος σχετικά με τη βυζαντινή κηδεία του), αυτόν στον οποίο μέχρι χθες υποκλινόταν: «Ο κ. Ιερώνυμος βάζει στο στόμα του πρωθυπουργού λόγια τα οποία ουδέποτε ειπώθηκαν». Ο κ.Φίλης πήγε σπίτι του, o κ.Γλέζος αργότερα αυτοδιαψεύστηκε.
Η άμεση αποφυλάκιση του ιερέα, η απόκρυψη των στοιχείων του, η ανωνυμία της ενορίας του (κάπου στα Λεγραινά ή στη Φώκαια), η δημοσίευση μόνο καλυμμένων φωτογραφιών του («Ο σάτυρος παπάς απειλούσε τον 14χρονο για να μην αποκαλύψει τις γυμνές φωτογραφίες», ‘Πρώτο Θέμα’, 25/07/2017), παρ’όλο μάλιστα που «…Η αστυνομία εξετάζει αν ο ιερέας έχει παρενοχλήσει και άλλα παιδιά» (η δημοσίευση φωτογραφιών διευκολύνει τον εντοπισμό και άλλων ένοχων πράξεων του δράστη), μας δημιουργούν την υποψία πως θα ακολουθηθεί η γνωστή μέθοδος της λήθης και της σιωπής. Δεν θα είναι η πρώτη φορά. Ποτέ δεν μάθαμε τι απέγινε ο ιερέας του μητροπολίτη Άνθιμου της Θεσσαλονίκης που παρενόχλησε πριν 8 χρόνια σε παραλία της Στυλίδας νεαρό με νοητική υστέρηση («Σε διαθεσιμότητα ο ιερέας που συνελήφθη στη Στυλίδα», 27.7.2009). Ο Καρπενησιώτης αρχιμανδρίτης κρύφτηκε στο Άγιο Όρος και δεν ξαναγράφτηκε γι’αυτόν λέξη. Δεν ξανακούσαμε επίσης τίποτα για την υπόθεση της Κοζάνης: «Ιερέας παρενόχλησε 17χρονο». «Ο ανήλικος καταγγέλλει ότι το βράδυ της Μ. Παρασκευής, μετά την περιφορά του Επιταφίου, ο αρχιμανδρίτης του ζήτησε να πάνε στο υπόγειο του ναού, όπου προέβη σε ασελγείς πράξεις…ο ιερέας φέρεται ότι και στο παρελθόν επιχείρησε να κάνει κάτι παρόμοιο.» (Έθνος, 21/4/2009). Κανείς δεν ενδιαφέρθηκε επίσης να ρωτήσει πως χειρίστηκε ο «σκατιάρης» Άνθιμος, την καταγγελία για ιερέα στη Θεσσαλονίκη: «Φρίκη: Φέρνουν ανήλικα αγόρια με τρένα από Βουλγαρία», «Ο ‘κύριος με τα ράσα και τον χρυσό σταυρό’ που ‘ψαρεύει’ δύο-δύο τα πιτσιρίκια» (iefhmerida.gr, 6.4.2015). Λέξη δεν ξαναγράφτηκε και για τον Βορειοελλαδίτη αρχιμανδρίτη, που παρενοχλούσε μικρό αγοράκι, απολαμβάνοντας-‘όπως καταγγέλθηκε προστασία από υψηλούς δικαστικούς, εκκλησιαστικούς και ακροδεξιούς κύκλους («Κατάθεση – σοκ 5χρονου: Ο Γέροντας με φιλούσε στο στόμα και μου», 19.5.2016). Τον έγγαμο πρωτοπρεσβύτερο Ανδρέα Παπαϊωάννου η Εκκλησία αναγκάστηκε να τον καθαιρέσει βιαστικά, μετά από πολυετή απραξία, το 2005, για βιασμό δυο αγοριών 11 και 10χρονών σε προσκυνηματική εκδρομή, που έγινε στα 1995, πριν την πολιτική του δίκη (2008), μόνο όταν ο Χουντόδουλος κινδύνευσε και ο ίδιος από τη βροχή των αποκαλύψεων που ξέσπασαν την ίδια πολύ επικίνδυνη για τους επισκόπους χρονιά αποκαλύψεων («Παιδόφιλοι ιερείς: Ιστορίες βιασμών και κακοποίησης…», 17.10.2015-tvxs). Αντίθετα ο πρωτοπρεσβύτερος παιδεραστής και βασανιστής Πέτρος Παπουτσάκης, έκανε ένα μόνο μήνα στη φυλακή. Εκεί έτρεξε να του συμπαρασταθεί ο ηγούμενος Μουλατσιώτης, φίλος και πνευματικός καθοδηγητής της νεότητος, που είχε ‘συλληφθεί’ από το δημοσιογραφικό φακό θεατής σε gay θεατρική παράσταση στο «Βικτόρια», εν μέσω πολύ νεαρού λαϊκού και επίσης νεαρού μοναχού («Πρώτο Θέμα», Ένθετο-πρεμιέρα «Rocky Horror Show”, 12. 2006). Ο Ορφανοτρόφος είχε καταδικαστεί σε κάθειρξη 30 ετών, που συγχωνεύθηκε σε 20 έτη, εξέτισε έναν ολόκληρο μήνα, αποφυλακίστηκε, προσέφυγε στο Εφετείο το οποίο απέφυγε και κηδεύτηκε μετά από χρόνια με ιερατικές τιμές, χωρίς κανείς να διαμαρτυρηθεί. Τα κοριτσάκια που βίασε η Εκκλησία δεν τα αποζημίωσε ούτε με μισή δεκάρα, χάρις στην μαχητική προστασία της εκκωφαντικής σιωπής, που πρόσφερε πάντα στην ιερή παιδεραστία και η Αριστερά. Με τιμές κηδεύτηκε και ο άγιος Στέφανος της Τριφυλίας, που είχε κατηγορηθεί πως εκπόρνευσε 12χρονη: (‘Αυριανή’, 8/2/2005): «Να ξυρίσουν αμέσως τον τραγόπαπα. Πόρνος και σοδομιστής μέχρι το κόκκαλο, αμετανόητος … διεστραμμένος …. το σαρκίο του οποίου παραδίδουμε στην χλεύη του ποιμνίου του σήμερα, με ελάχιστο δείγμα από τα φωτογραφικά ντοκουμέντα του βδελυρού βίου του και της ανίερης όσο και ψυχοπαθολογικής πολιτείας του υπό τη σκέπη του ράσου». Η γυναίκα ξεκίνησε 12χρονη στην αυλή του δεσπότη, που συνεννοείται με ‘νταβατζήδες να του στέλνουν πόρνες…αλλοδαπές…σε μοναστήρια’, φυλακισμένη και η ίδια σε μονή γίνεται για 30 χρόνια ‘πάσα σε άλλους ιεράρχες και ανώμαλους’, μέχρι που 40άρα πια με κλονισμένα νεύρα ‘δραπέτευσε’ και αποκάλυψε σε ‘άνθρωπο του Τύπου’ (σημ.Λασκ.: εννοεί τον ευσεβή ακροδεξιό εκδότη-εκβιαστή Γρ.Μιχαλόπουλο) όσα είδαν τα μάτια της». Τέλος, χρειάστηκε μια μέρα μόλις για να ξεχάσει η ‘Αυγή’ (29.5.2007) τις καταγγελίες της (όταν ο Χριστόδουλος επιτέθηκε ανοιχτά στον ΣΥΝ) «των ασελγών πράξεων κατ’εξακολούθησιν επί νεαρών τροφίμων ιδρύματος» του αρχιεπισκόπου, ως αρχιμανδρίτη επί Χούντας («Μας θύμισε το θέμα ο αγαπητός σύντροφός μας Βαρδής Βαρδινογιάννης:…») και οχτώ μήνες για να τρέξουν ο Αλαβάνος και η Παπαρήγα τιμητικά στην κηδεία του, ο πρώτος και στο μέγαρό του στο Π.Ψυχικό. Είναι κρίμα που ο υβριστής των ομοφυλόφιλων (με δικαστική απόφαση που τον δικαιώνει, πλέον) μητροπολίτης Τρίπολης Αλέκος Παπαδόπουλος, του οποίου ιερέας αγίασε τα γραφεία των Ταγμάτων Εφόδου της «σποράς των νικημένων του ‘45», ανήμερα στις 28.10.2012, δεν έτυχε να ακούσει τίποτα από όλα αυτά: «Ομοφοβικός δεσπότης ‘δεν ξέρει’ τίποτα για τους ομοφυλόφιλους κληρικούς» (30.9.2016: «Είναι άνθρωποι της ανωμαλίας..ο καθένας που έχει το κουσούρι του δεν μπορεί να το εμφανίζει δημόσια και να μην ντρέπεται..οι ομοφυλόφιλοι είναι άρρωστοι…». Απαντώντας σε ερώτηση για το αν η Εκκλησία έχει τέτοια άτομα στους κόλπους της, είπε ότι δεν ξέρει αλλά «αν υπάρχουν, πρέπει να τους απομακρύνουν»). Νομίζω πως τα παραπάνω είναι υπεραρκετά για να αντιληφθεί-όποιος το θέλει-τι ακριβώς συμβαίνει στην Εκκλησία του Κράτους Δικαίου.
Φοβάμαι λοιπόν μήπως μέχρι να γίνει η δίκη (σε τρία τέρμινα), τα αφορολόγητα παγκάρια της Εκκλησίας επιτύχουν εξωδικαστικό συμβιβασμό και ο ιερέας συνεχίσει τα πύρινα κηρύγματά του κατά της ομοφυλοφιλίας, από τον άμβωνα κάποιας γειτονικής Μητρόπολης. Τα έχει γράψει αυτά και το ευσεβές ΒΗΜΑ του κ.Ψυχάρη: «Στα πλοκάμια της παιδοφιλίας» «Οι περιπτώσεις ρασοφόρων που έχουν καθήσει τα τελευταία χρόνια στο εδώλιο του κατηγορουμένου για βιασμούς παιδιών» (1/2/2009). «..Όπως επισημαίνουν νομικοί κύκλοι, που ασχολούνται για μακρό χρονικό διάστημα με υποθέσεις σεξουαλικής κακοποίησης ή παρενόχλησης ανηλίκων, οι παραπάνω περιπτώσεις είναι λίγες σε σχέση με τα πραγματικώς συμβαίνοντα κυρίως στην επαρχία. Εκεί όμως επικρατεί ο νόμος της σιωπής, ο φόβος του κοινωνικού στιγματισμού και επέρχεται συνήθως ένας «άκομψος» συμβιβασμός…».
Όμως στις καπιταλιστικές και ιμπεριαλιστικές ΗΠΑ, συμβαίνουν με την αστική Δικαιοσύνη, πράγματα που θα κάνουν την ευσεβή Αριστερά των λαοδικείων, των δικών της Μόσχας, του «λαϊκού κλήρου» και του αθώου και «σοφού λαού» της Ψωροκώσταινας, να ανατριχιάζει από φρίκη για τις επιθέσεις που δέχεται η Ορθοδοξία μας, ανάλογες με τις αδικίες που έγιναν από τη Χάγη στον αντιιμπεριαλιστή χασάπη εθνικιστή Μιλόσεβιτς: «Church settles sex abuse suit against priest» (San Francisco Gate-22.9.2008). «Διανοητικά ασθενής σε οικονομικό διακανονισμό με την Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία .. Την τελευταία δεκαετία, η Ελληνική Ορθόδοξη Αρχιεπισκοπή έχει πληρώσει περισσότερα από 10 εκατομμύρια δολάρια για να διευθετήσει περιπτώσεις σεξουαλικής κακοποίησης…Η Αρχιεπισκοπή αντιμετωπίζει εκκρεμείς αγωγές που αφορούν σεξουαλική κακοποίηση από ιερείς σε Τέξας, Φλόριντα, Ιλλινόις και Αριζόνα. Εν τω μεταξύ, περισσότεροι από δύο δωδεκάδες ορθόδοξοι ιερείς ορθόδοξοι σε όλη τη χώρα έχουν καταδικαστεί σε εγκληματικό βαθμό, έχουν καθαιρεθεί από την Εκκλησία ή έχουν εναχθεί για σεξουαλική κακοποίηση ενοριτών ...».
Δεν είμαστε εισαγγελείς της Ηθικής, θέλουμε δικαιοσύνη, δεν θέλουμε να αντιμετωπιστεί με υπερβολική σκληρότητα κανείς ένοχος κληρικός, δεν θέλουμε εξόντωση κανενός ως εξιλαστήριο άλλοθι άλλων μεγάλων ενοχών, για να ικανοποιηθεί το «λαϊκό αίσθημα», θέλουμε αναλογικότητα και ισονομία στις ποινές και δεν δεχόμαστε να υπάρχουν δυο μέτρα και σταθμά στην αντιμετώπιση του ίδιου αδικήματος, άλλοτε με δημοσίευση ονόματος και φωτογραφιών και άλλοτε με αποσιώπηση των στοιχείων του δράστη. Αυτά βέβαια τα κρίνει το δικαστήριο με την προϋπόθεση ότι θα ενεργήσει χωρίς ελληνορθόδοξα παραδικαστικά τερτίπια και βεβαίως με την αυτονόητη απαίτηση η υπόθεση να εκδικαστεί σε λογικό χρόνο, πριν την παραγραφή της ή την έλευση της δημόσιας λήθης. Δεν δεχόμαστε τα κουκουλώματα, ειδικά όταν τα παιδάκια δεν έχουν γονεϊκή προστασία, δεν ανεχόμαστε την προκλητική υποκρισία της Εκκλησίας και το προνόμιο που έχει στην Ελλάδα να μην αποζημιώνει τα θύματα των κληρικών της, ακόμη και όταν αποδεδειγμένα η ηγεσία της γνώριζε και κάλυπτε. Αυτό συμβαίνει με τη γενική συνενοχή όλων των κομμάτων, που αδιαφορούν προκλητικά για την προφανή αμέλεια του νομοθέτη, να ισχυροποιηθεί το εύλογο αυτό αίτημα, ιδίως αν πρόκειται για ορφανά που έπαθαν μέσα σε ιερά ιδρύματα και προφανέστατα στερούνται τη δυνατότητα μιας σοβαρής νομικής προστασίας, αν ποτέ βρουν τη δύναμη να φτάσουν σε καταγγελία, την οποία το καθεστωτικό σύστημα εμφανώς αποθαρρύνει. Αυτονόητα ζητάμε έγκυρο και όχι προσχηματικό, προληπτικό κρατικό έλεγχο, σε όλα τα ιερά Ορφανοτροφεία, Οικοτροφεία και Ιδρύματα νέων.
vathikokkino.gr
Ο μητροπολίτης κ.Νίκος μένει στο μεγάλο και επιβλητικό Μέγαρο στα Σπάτα, ενώ λίγα χιλιόμετρα πιο πέρα ζουν μέσα στα σκουπίδια τσιγγανάκια, που δεν πάνε ούτε σχολείο. Ο κ. Νίκος όμως, δήλωνε στην ενθρόνισή του: «Πώς…να ταυτιστώ με την πολυτελή αμφίεση, που παραπέμπει στη ζωή των βυζαντινών αυτοκρατόρων;…Η αρχιεροσύνη,…ήταν κάτι που .. καθόλου δεν επιθυμούσα….Λέξεις όπως μισθός, .. τιμητικές διακρίσεις κλπ … θα ήθελα να παραμείνουν ξένες προς το λεξιλόγιο της προσωπικής μου πολιτείας…ο ιερέας πρέπει να είναι ο φτωχότερος από τους πιστούς και ο επίσκοπος ο φτωχότερος από τους ιερείς. ….το δεύτερο όμως, αποτελεί για μένα αδιαπραγμάτευτο όρο και απαράβατο στόχο ζωής. Δεν θα ήθελα να πληρώνομαι». Τώρα λέει πως θέλει να φύγει φτωχός από τον κόσμο αυτό. «Θα ήθελα όταν πεθάνω να βρουν τη Μητρόπολη άδεια». Το είχε δηλώσει αυτό στην Παναγία Ελεούσα Λεγραινών Σουνίου (8.9.2014), στην περιοχή δηλαδή που γράφτηκε ότι δρούσε στους κόλπους της νεολαίας ο θρασύτατος παιδόφιλος παπάς του. Αυτός ο ανισόρροπος άνθρωπος, που έστελνε σε 14χρονο αγόρι γυμνές του φωτογραφίες, δεν ήταν ο μόνος ιερέας της Μητρόπολης του κ.Νίκου, που συνελήφθη να αλληλογραφεί με απρεπή τρόπο με νεαρό. Ευτυχώς το παιδί είχε πατέρα και μάνα και δεν ζούσε σε ίδρυμα. Εδώ κάθε τίμιος άνθρωπος να προβληματιστεί και να σκεφτεί λιγάκι και κάθε παιδάκι που δεν έχει που την κεφαλή κλίνη.
Ένα δεύτερο και μάλλον πολύπλοκο σεξουαλικό κρούσμα αλληλογραφίας ιερέα με νεαρό μέσω facebook, είχε προηγηθεί στην ίδια Μητρόπολη στη Ραφήνα («Ναζισμός, θρησκεία και οικογένεια», «Ανομολόγητα πάθη στη Μητρόπολη Μεσογαίας», 17.9.2013): «..Στις 8.9.2012 στον εσπερινό της γιορτής της, οι παλληκαράδες της εγκληματικής οργάνωσης επιτέθηκαν σε νόμιμους μικροπωλητές μετανάστες. Μετά οι οπαδοί του Εωσφόρου πήγαν να προσευχηθούν στην εκκλησία, πλάι στον ευσεβή δήμαρχο της ΝΔ κ.Χριστόπουλο και στον ιερέα Γεώργιο Κωνσταντακόπουλο, κάτω από το ωμοφόριο του δεσπότη κ.Νίκου Χατζηνικολάου, απολογητή του Εφραίμ Βατοπεδινού…Η οργή του δημάρχου της Ραφήνας … ο ιερέας σε συνομιλία που είχε με τον νεαρό στο facebook εμφανίζεται ως «δάσκαλος του φλερτ» και τον συμβουλεύει πώς να «ψήνει» καταστάσεις…’Σύμφωνα με πληροφορίες, ο παπάς μετακόμισε σε μεγάλο νησί των Δωδεκανήσων, ενώ, παρά το ότι τέθηκε σε αργία έξι μηνών από την Εκκλησία της Ελλάδος, συνεχίζει να λειτουργεί σε άλλον ιερό ναό!’ (Star, 8.9.2013 – 22.16)….. ». Μια τρίτη περίπτωση αλληλογραφίας ιερέα, που κατοικούσε στα εδάφη του κ.Νίκου, με νεαρούς μέσω facebook, ήταν του αρχιμανδρίτη Ιερόθεου που ζούσε στον Γέρακα (αλλά εφημέρευε στην Πεντέλη), και δολοφονήθηκε άγρια φέτος το Φλεβάρη από τους δυο Πακιστανούς, με τους οποίους αλληλογραφούσε επί μεταναστευτικών ζητημάτων.
Με την ευκαιρία να θυμηθούμε μια σαδιστική ομαδική παιδεραστία σε βάρος απροστάτευτου κοριτσιού, μέσα στο ναό, που είχε συμβεί στα Λιόσια (επί το ελληνικότερο, Ίλιο) όταν Τοποτηρητής ήταν ο κ.Νίκος, στο πόδι του ροζ αρχικλέφτη Παντελεήμονα, που είχε τότε τεθεί σε αργία (χρόνια μετά-το 2014, κηδεύτηκε τιμητικά από Αρχιερείς ως εν ενεργεία Αρχιερέας) («Θα καθαιρέσει ο δεσπότης NASAς τον παιδεραστή παπά; [2]» «H Εκκλησία θα αποζημιώσει το θύμα;»-1.3.2010). Ο κ.Νίκος επισκέφτηκε τον προφυλακισμένο ιερωμένο, αλλά δεν γράφτηκε πως νοιάστηκε και για το κοριτσάκι. Έτσι αντιμετωπίζει κλασσικά τα θέματα αυτά η κρατική Εκκλησία και να σημειώσω εδώ πως ο αιδεσιμότατος Σωτήριος του Ιλίου, όπως και όσιος Θεόκλητος των Αχαρνών, καταδικάστηκαν σε πολύχρονη φυλάκιση, παρά τα πούλμαν με συμπαραστάτες ενορίτες που επιστράτευσαν στη δίκη οι συνεφημέριοι του πρώτου, αλλά η Εκκλησία (που έκρυβε από Μητρόπολη σε Μητρόπολη τον δεύτερο) δεν ανακοίνωσε ποτέ κάποια εκκλησιαστική καταδίκη τους, δημιουργώντας την υποψία πως δεν ασχολήθηκε μαζί τους, όπως ακριβώς έχει κάνει και με τον διαβόητο Γιοσάκη της Μητρόπολης Αττικής (“25 χρόνια κάθειρξη για τον παιδεραστή αρχιμανδρίτη Αχαρνών” (27.11.2013-acharnes news). “Γνώριζαν αλλά σιωπούσαν. Ενήμερος για τις «επιθυμίες» του Αρχιμανδρίτη, προκύπτει ότι ήταν ο Μητροπολίτης Ιλίου και Αχαρνών, κ. Αθηναγόρας…”.
Αυτή η συστηματική αθλιότητα της Ορθόδοξης Εκκλησίας να προστατεύει την ιερή παιδεραστία, φτάνει μέχρι του σημείου να καταντούν επίσκοποί της να μνημονεύουν δημόσια με τιμή τον παιδεραστή επίσκοπο («Οι δεσποτάδες θεωρούν την ιερή παιδεραστία δικαίωμά τους;»-30.12.2016. «…Το τι έκανε στο ορφανοτροφείο Καλύμνου ο άγιος Νεκτάριος το δημοσίευσε το «Πρώτο Θέμα» με δυο ρεπορτάζ που ξεκινούσαν από την πρώτη σελίδα…Αναρωτιέμαι πόσο θράσος διαθέτει ο βοηθός επίσκοπος κ. Κατές, για να αναφέρεται δημόσια τιμητικά σε μια ιερή του στιγμή σε κάποιον κακούργο ρασοφόρο, μέσα σε ιερό χώρο, όπου όλοι οι παριστάμενοι γνωρίζουν το ποιόν του, αλλά βεβαίως διαθέτουν τη συλλογική ανοχή και υποκρισία των μικρών μας χριστιανικών κοινωνιών αλλά και της χώρας όλης).
Αυτό δεν είναι έθιμο μόνο της κρατικής Εκκλησίας, το εφαρμόζει και η ελληνική Αρχιεπισκοπή των ΗΠΑ, που όμως έχει βρει άγρια τον μπελά της, από την αμερικανική Δικαιοσύνη, που δεν αστειεύεται όπως συμβαίνει στα Ορθόδοξα Βαλκάνια, όπως π.χ. στη Σερβία, που οι παιδεραστές Ορθόδοξοι επίσκοποι, δεν παθαίνουν τίποτα (“Serbian Church Accused of Sex Abuse Cover-up: Balkan Insight” (1.11.2010).
5.10.2016: Ο Μεσογαίας (με γυρισμένη την πλάτη στο φακό), μαζί με τους Λαμίας, Σπάρτης, Αθηνών, όλοι τους με έμπρακτα δηλωμένη συμπάθεια στη Χ.Α., που όπως και η Εκκλησία, έχει κάποιες μικροϋποθέσεις παιδεραστίας («Καταγγελίες παιδεραστίας Χρυσαυγιτών»), σε σύσκεψη κορυφής με τον αρμόδιο υπουργό Φαλλών και Αμύνης, στο Υπ.Παιδείας. Αμέσως μετά ο κ.Φίλης κατήγγειλε ως ψεύτη (όπως κι ο Γλέζος σχετικά με τη βυζαντινή κηδεία του), αυτόν στον οποίο μέχρι χθες υποκλινόταν: «Ο κ. Ιερώνυμος βάζει στο στόμα του πρωθυπουργού λόγια τα οποία ουδέποτε ειπώθηκαν». Ο κ.Φίλης πήγε σπίτι του, o κ.Γλέζος αργότερα αυτοδιαψεύστηκε.
Η άμεση αποφυλάκιση του ιερέα, η απόκρυψη των στοιχείων του, η ανωνυμία της ενορίας του (κάπου στα Λεγραινά ή στη Φώκαια), η δημοσίευση μόνο καλυμμένων φωτογραφιών του («Ο σάτυρος παπάς απειλούσε τον 14χρονο για να μην αποκαλύψει τις γυμνές φωτογραφίες», ‘Πρώτο Θέμα’, 25/07/2017), παρ’όλο μάλιστα που «…Η αστυνομία εξετάζει αν ο ιερέας έχει παρενοχλήσει και άλλα παιδιά» (η δημοσίευση φωτογραφιών διευκολύνει τον εντοπισμό και άλλων ένοχων πράξεων του δράστη), μας δημιουργούν την υποψία πως θα ακολουθηθεί η γνωστή μέθοδος της λήθης και της σιωπής. Δεν θα είναι η πρώτη φορά. Ποτέ δεν μάθαμε τι απέγινε ο ιερέας του μητροπολίτη Άνθιμου της Θεσσαλονίκης που παρενόχλησε πριν 8 χρόνια σε παραλία της Στυλίδας νεαρό με νοητική υστέρηση («Σε διαθεσιμότητα ο ιερέας που συνελήφθη στη Στυλίδα», 27.7.2009). Ο Καρπενησιώτης αρχιμανδρίτης κρύφτηκε στο Άγιο Όρος και δεν ξαναγράφτηκε γι’αυτόν λέξη. Δεν ξανακούσαμε επίσης τίποτα για την υπόθεση της Κοζάνης: «Ιερέας παρενόχλησε 17χρονο». «Ο ανήλικος καταγγέλλει ότι το βράδυ της Μ. Παρασκευής, μετά την περιφορά του Επιταφίου, ο αρχιμανδρίτης του ζήτησε να πάνε στο υπόγειο του ναού, όπου προέβη σε ασελγείς πράξεις…ο ιερέας φέρεται ότι και στο παρελθόν επιχείρησε να κάνει κάτι παρόμοιο.» (Έθνος, 21/4/2009). Κανείς δεν ενδιαφέρθηκε επίσης να ρωτήσει πως χειρίστηκε ο «σκατιάρης» Άνθιμος, την καταγγελία για ιερέα στη Θεσσαλονίκη: «Φρίκη: Φέρνουν ανήλικα αγόρια με τρένα από Βουλγαρία», «Ο ‘κύριος με τα ράσα και τον χρυσό σταυρό’ που ‘ψαρεύει’ δύο-δύο τα πιτσιρίκια» (iefhmerida.gr, 6.4.2015). Λέξη δεν ξαναγράφτηκε και για τον Βορειοελλαδίτη αρχιμανδρίτη, που παρενοχλούσε μικρό αγοράκι, απολαμβάνοντας-‘όπως καταγγέλθηκε προστασία από υψηλούς δικαστικούς, εκκλησιαστικούς και ακροδεξιούς κύκλους («Κατάθεση – σοκ 5χρονου: Ο Γέροντας με φιλούσε στο στόμα και μου», 19.5.2016). Τον έγγαμο πρωτοπρεσβύτερο Ανδρέα Παπαϊωάννου η Εκκλησία αναγκάστηκε να τον καθαιρέσει βιαστικά, μετά από πολυετή απραξία, το 2005, για βιασμό δυο αγοριών 11 και 10χρονών σε προσκυνηματική εκδρομή, που έγινε στα 1995, πριν την πολιτική του δίκη (2008), μόνο όταν ο Χουντόδουλος κινδύνευσε και ο ίδιος από τη βροχή των αποκαλύψεων που ξέσπασαν την ίδια πολύ επικίνδυνη για τους επισκόπους χρονιά αποκαλύψεων («Παιδόφιλοι ιερείς: Ιστορίες βιασμών και κακοποίησης…», 17.10.2015-tvxs). Αντίθετα ο πρωτοπρεσβύτερος παιδεραστής και βασανιστής Πέτρος Παπουτσάκης, έκανε ένα μόνο μήνα στη φυλακή. Εκεί έτρεξε να του συμπαρασταθεί ο ηγούμενος Μουλατσιώτης, φίλος και πνευματικός καθοδηγητής της νεότητος, που είχε ‘συλληφθεί’ από το δημοσιογραφικό φακό θεατής σε gay θεατρική παράσταση στο «Βικτόρια», εν μέσω πολύ νεαρού λαϊκού και επίσης νεαρού μοναχού («Πρώτο Θέμα», Ένθετο-πρεμιέρα «Rocky Horror Show”, 12. 2006). Ο Ορφανοτρόφος είχε καταδικαστεί σε κάθειρξη 30 ετών, που συγχωνεύθηκε σε 20 έτη, εξέτισε έναν ολόκληρο μήνα, αποφυλακίστηκε, προσέφυγε στο Εφετείο το οποίο απέφυγε και κηδεύτηκε μετά από χρόνια με ιερατικές τιμές, χωρίς κανείς να διαμαρτυρηθεί. Τα κοριτσάκια που βίασε η Εκκλησία δεν τα αποζημίωσε ούτε με μισή δεκάρα, χάρις στην μαχητική προστασία της εκκωφαντικής σιωπής, που πρόσφερε πάντα στην ιερή παιδεραστία και η Αριστερά. Με τιμές κηδεύτηκε και ο άγιος Στέφανος της Τριφυλίας, που είχε κατηγορηθεί πως εκπόρνευσε 12χρονη: (‘Αυριανή’, 8/2/2005): «Να ξυρίσουν αμέσως τον τραγόπαπα. Πόρνος και σοδομιστής μέχρι το κόκκαλο, αμετανόητος … διεστραμμένος …. το σαρκίο του οποίου παραδίδουμε στην χλεύη του ποιμνίου του σήμερα, με ελάχιστο δείγμα από τα φωτογραφικά ντοκουμέντα του βδελυρού βίου του και της ανίερης όσο και ψυχοπαθολογικής πολιτείας του υπό τη σκέπη του ράσου». Η γυναίκα ξεκίνησε 12χρονη στην αυλή του δεσπότη, που συνεννοείται με ‘νταβατζήδες να του στέλνουν πόρνες…αλλοδαπές…σε μοναστήρια’, φυλακισμένη και η ίδια σε μονή γίνεται για 30 χρόνια ‘πάσα σε άλλους ιεράρχες και ανώμαλους’, μέχρι που 40άρα πια με κλονισμένα νεύρα ‘δραπέτευσε’ και αποκάλυψε σε ‘άνθρωπο του Τύπου’ (σημ.Λασκ.: εννοεί τον ευσεβή ακροδεξιό εκδότη-εκβιαστή Γρ.Μιχαλόπουλο) όσα είδαν τα μάτια της». Τέλος, χρειάστηκε μια μέρα μόλις για να ξεχάσει η ‘Αυγή’ (29.5.2007) τις καταγγελίες της (όταν ο Χριστόδουλος επιτέθηκε ανοιχτά στον ΣΥΝ) «των ασελγών πράξεων κατ’εξακολούθησιν επί νεαρών τροφίμων ιδρύματος» του αρχιεπισκόπου, ως αρχιμανδρίτη επί Χούντας («Μας θύμισε το θέμα ο αγαπητός σύντροφός μας Βαρδής Βαρδινογιάννης:…») και οχτώ μήνες για να τρέξουν ο Αλαβάνος και η Παπαρήγα τιμητικά στην κηδεία του, ο πρώτος και στο μέγαρό του στο Π.Ψυχικό. Είναι κρίμα που ο υβριστής των ομοφυλόφιλων (με δικαστική απόφαση που τον δικαιώνει, πλέον) μητροπολίτης Τρίπολης Αλέκος Παπαδόπουλος, του οποίου ιερέας αγίασε τα γραφεία των Ταγμάτων Εφόδου της «σποράς των νικημένων του ‘45», ανήμερα στις 28.10.2012, δεν έτυχε να ακούσει τίποτα από όλα αυτά: «Ομοφοβικός δεσπότης ‘δεν ξέρει’ τίποτα για τους ομοφυλόφιλους κληρικούς» (30.9.2016: «Είναι άνθρωποι της ανωμαλίας..ο καθένας που έχει το κουσούρι του δεν μπορεί να το εμφανίζει δημόσια και να μην ντρέπεται..οι ομοφυλόφιλοι είναι άρρωστοι…». Απαντώντας σε ερώτηση για το αν η Εκκλησία έχει τέτοια άτομα στους κόλπους της, είπε ότι δεν ξέρει αλλά «αν υπάρχουν, πρέπει να τους απομακρύνουν»). Νομίζω πως τα παραπάνω είναι υπεραρκετά για να αντιληφθεί-όποιος το θέλει-τι ακριβώς συμβαίνει στην Εκκλησία του Κράτους Δικαίου.
Φοβάμαι λοιπόν μήπως μέχρι να γίνει η δίκη (σε τρία τέρμινα), τα αφορολόγητα παγκάρια της Εκκλησίας επιτύχουν εξωδικαστικό συμβιβασμό και ο ιερέας συνεχίσει τα πύρινα κηρύγματά του κατά της ομοφυλοφιλίας, από τον άμβωνα κάποιας γειτονικής Μητρόπολης. Τα έχει γράψει αυτά και το ευσεβές ΒΗΜΑ του κ.Ψυχάρη: «Στα πλοκάμια της παιδοφιλίας» «Οι περιπτώσεις ρασοφόρων που έχουν καθήσει τα τελευταία χρόνια στο εδώλιο του κατηγορουμένου για βιασμούς παιδιών» (1/2/2009). «..Όπως επισημαίνουν νομικοί κύκλοι, που ασχολούνται για μακρό χρονικό διάστημα με υποθέσεις σεξουαλικής κακοποίησης ή παρενόχλησης ανηλίκων, οι παραπάνω περιπτώσεις είναι λίγες σε σχέση με τα πραγματικώς συμβαίνοντα κυρίως στην επαρχία. Εκεί όμως επικρατεί ο νόμος της σιωπής, ο φόβος του κοινωνικού στιγματισμού και επέρχεται συνήθως ένας «άκομψος» συμβιβασμός…».
Όμως στις καπιταλιστικές και ιμπεριαλιστικές ΗΠΑ, συμβαίνουν με την αστική Δικαιοσύνη, πράγματα που θα κάνουν την ευσεβή Αριστερά των λαοδικείων, των δικών της Μόσχας, του «λαϊκού κλήρου» και του αθώου και «σοφού λαού» της Ψωροκώσταινας, να ανατριχιάζει από φρίκη για τις επιθέσεις που δέχεται η Ορθοδοξία μας, ανάλογες με τις αδικίες που έγιναν από τη Χάγη στον αντιιμπεριαλιστή χασάπη εθνικιστή Μιλόσεβιτς: «Church settles sex abuse suit against priest» (San Francisco Gate-22.9.2008). «Διανοητικά ασθενής σε οικονομικό διακανονισμό με την Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία .. Την τελευταία δεκαετία, η Ελληνική Ορθόδοξη Αρχιεπισκοπή έχει πληρώσει περισσότερα από 10 εκατομμύρια δολάρια για να διευθετήσει περιπτώσεις σεξουαλικής κακοποίησης…Η Αρχιεπισκοπή αντιμετωπίζει εκκρεμείς αγωγές που αφορούν σεξουαλική κακοποίηση από ιερείς σε Τέξας, Φλόριντα, Ιλλινόις και Αριζόνα. Εν τω μεταξύ, περισσότεροι από δύο δωδεκάδες ορθόδοξοι ιερείς ορθόδοξοι σε όλη τη χώρα έχουν καταδικαστεί σε εγκληματικό βαθμό, έχουν καθαιρεθεί από την Εκκλησία ή έχουν εναχθεί για σεξουαλική κακοποίηση ενοριτών ...».
Δεν είμαστε εισαγγελείς της Ηθικής, θέλουμε δικαιοσύνη, δεν θέλουμε να αντιμετωπιστεί με υπερβολική σκληρότητα κανείς ένοχος κληρικός, δεν θέλουμε εξόντωση κανενός ως εξιλαστήριο άλλοθι άλλων μεγάλων ενοχών, για να ικανοποιηθεί το «λαϊκό αίσθημα», θέλουμε αναλογικότητα και ισονομία στις ποινές και δεν δεχόμαστε να υπάρχουν δυο μέτρα και σταθμά στην αντιμετώπιση του ίδιου αδικήματος, άλλοτε με δημοσίευση ονόματος και φωτογραφιών και άλλοτε με αποσιώπηση των στοιχείων του δράστη. Αυτά βέβαια τα κρίνει το δικαστήριο με την προϋπόθεση ότι θα ενεργήσει χωρίς ελληνορθόδοξα παραδικαστικά τερτίπια και βεβαίως με την αυτονόητη απαίτηση η υπόθεση να εκδικαστεί σε λογικό χρόνο, πριν την παραγραφή της ή την έλευση της δημόσιας λήθης. Δεν δεχόμαστε τα κουκουλώματα, ειδικά όταν τα παιδάκια δεν έχουν γονεϊκή προστασία, δεν ανεχόμαστε την προκλητική υποκρισία της Εκκλησίας και το προνόμιο που έχει στην Ελλάδα να μην αποζημιώνει τα θύματα των κληρικών της, ακόμη και όταν αποδεδειγμένα η ηγεσία της γνώριζε και κάλυπτε. Αυτό συμβαίνει με τη γενική συνενοχή όλων των κομμάτων, που αδιαφορούν προκλητικά για την προφανή αμέλεια του νομοθέτη, να ισχυροποιηθεί το εύλογο αυτό αίτημα, ιδίως αν πρόκειται για ορφανά που έπαθαν μέσα σε ιερά ιδρύματα και προφανέστατα στερούνται τη δυνατότητα μιας σοβαρής νομικής προστασίας, αν ποτέ βρουν τη δύναμη να φτάσουν σε καταγγελία, την οποία το καθεστωτικό σύστημα εμφανώς αποθαρρύνει. Αυτονόητα ζητάμε έγκυρο και όχι προσχηματικό, προληπτικό κρατικό έλεγχο, σε όλα τα ιερά Ορφανοτροφεία, Οικοτροφεία και Ιδρύματα νέων.
vathikokkino.gr