Η ΔΕΗ κόβει το ρεύμα σε άνεργη καρκινοπαθή

Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2016


Ολοένα και περισσότερο αυξάνονται καθημερινά τα θύματα της οικονομικής κρίσης. Θύμα αυτή τη φορά ήταν και μια άνεργη καρκινοπαθής γυναίκα με όγκο στο κεφάλι, που η ΔΕΗ αποφάσισε να της κόψει την παροχή ρεύματος.


«Όταν τους λες πως έχω συγκεντρώσει 450 ευρώ και σου λένε 900 είναι, τόσα πρέπει να δώσεις, έλα, δεν είναι και πολλά, εμένα αυτό μου φτάνει σαν απάντηση για να μάθω τον πανικό».


Ο γολγοθάς των απλήρωτων λογαριασμών οδήγησε στο να χρωστάει η άρρωστη γυναίκα σχεδόν 2.500 ευρώ στη ΔΕΗ, έπειτα ωστόσο από μια σειρά διακανονισμών άρχισαν να πληρώνονται κάποιοι λογαριασμοί, όμως ο οργανισμός αποφάσισε να της κόψει το ρεύμα τον Νοέμβριο.

«Πώς θα ζήσεις, πώς θα πληρώσεις νερό, πώς θα πληρώσεις ΔΕΗ και πώς θα πληρώσεις και τα φάρμακα δύο ανθρώπων, δηλαδή μιλάμε για σοβαρά προβλήματα. Είμαι άρρωστη, και πάρα ταύτα τις δόσεις της ΔΕΗ τις πλήρωνα, αλλά δεν ήταν δυνατόν να πληρώνω και 60 ευρώ δόσεις και τους τρέχοντες λογαριασμούς μαζί».

Με τη βοήθεια από το «Κίνημα Δεν Πληρώνω» η καρκινοπαθής γυναίκα κατάφερε να επανασυνδέσει το ρεύμα της, όμως η ΔΕΗ της ζητούσε ένα ποσό των 900 ευρώ για να γίνει τυπικά η σύνδεση, ποσό το οποίο ήταν αδύνατο να πληρωθεί καθώς το μηνιαίο εισόδημα της γυναίκας είναι 300 ευρώ τα οποία λαμβάνει από τη σύνταξη της κατάκοιτης 80χρονης μητέρας της.

Όταν η γυναίκα πήγε να καταθέσει σήμερα το πρωί στη ΔΕΗ το αίτημά της προκειμένου να βρεθεί κάποια λύση, ήρθε αντιμέτωπη με ευγενείς αλλά τυπικούς υπαλλήλους που δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι άλλο πέρα από το να ακολουθήσουν το «γράμμα του νόμου».

«Η υπάλληλος δεν ήταν πρόθυμη να κάνει κάτι παραπάνω, δεν ξέρω καν αν μπορούσε. Το μόνο που μου είπε είναι πως δεσμεύτηκε να μεταβιβάσει το αίτημά μου προς τους ανωτέρους της».

Να σημειωθεί επίσης πως η ΔΕΗ αρνήθηκε στην άρρωστη γυναίκα το κοινωνικό τιμολόγιο για φορολογικούς λόγους.


ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ